Praca w call center? Dlaczego nie?

Praca w call center jest doskonałym sposobem na zdobycie doświadczenia zawodowego, dlatego tak chętnie podejmują ją młodzi ludzie na początku swojej drogi zawodowej. To także wygodna praca dla studentów dziennych i zaocznych. To wygodna forma zatrudnienia również dla osób chcących osiągnąć dodatkowy dochód. Elastyczny grafik i możliwość pracy w weekendy nie kolidują bowiem z codziennymi obowiązkami. To duże ułatwienie dla osób w wieku 50+. Mają oni bowiem możliwość podjęcia pracy w odpowiadającym im wymiarze godzin.

Jest to zatem praca dla wszystkich, którzy lubią kontakt z innymi ludźmi. Ograniczenia wiekowe nie mają tu miejsca. Sposób wykonywania pracy nie jest też odgórnie narzucony. Należy trzymać się zasad i wytycznych, jednak sam proces obsługi klienta nie jest sztywno określony. Praca w contact center jest odpowiednia dla osób spokojnych i opanowanych. Świetnie odnajdują się w niej także ekspansywni ekstrawertycy.

Praca konsultanta contact center — zarobki

Praca na call center to także realnie dobre zarobki. Od samego konsultanta zależy bowiem ich wysokość. Prowizje za osiągnięcie celu są niezwykle satysfakcjonujące. Przekłada się to także na motywację do pracy. Dla osób lubiących kontakt z drugim człowiekiem jest to wręcz wymarzona forma zarobkowania. Do tego dochodzi jasno określona ścieżka awansu. Efektywność pracy doceniana jest wyższymi zarobkami. Powstaje też możliwość szybkiego awansu na stanowisko team leadera. Mając odpowiednie doświadczenie i predyspozycje, można zostać szkoleniowcem, czy trenerem.

Jest to zatem praca rozwojowa, w której nieustannie nabywa się nowych doświadczeń i umiejętności. Przystąpienie do obsługi klienta poprzedzone jest cyklem szkoleń. Już na tym etapie każdy uczy się czegoś nowego. Jest to nauka obsługi aplikacji oraz umiejętnej rozmowy. Tu także przyszły konsultant obsługi klienta dowiaduje się jak podnieść efektywność swojej pracy – w jaki sposób rozmawiać i jak dzięki temu zarabiać więcej.

Konsultant obsługi klienta — zalety pracy

Zakres obowiązków telemarketera w contact center jest jasno określony. Polega w głównej mierze na kontakcie z potencjalnymi klientami. Opiera się on na rozmowie telefonicznej, obsłudze czatu lub korespondencji mailowej. Cel prowadzonych działań jest zawsze przejrzyście sformułowany. Obsługa klienta w call center ma wiele zalet. Przede wszystkim są to:

  • możliwość wypracowania wysokich zarobków;
  • elastyczny grafik dopasowany do potrzeb i możliwości pracownika;
  • nabywanie doświadczeń i umiejętności przydatnych w pracy zawodowej;
  • jasno określona ścieżka kariery i realna możliwość awansu;
  • brak ograniczeń wiekowych;
  • satysfakcja wynikająca z realizowania celów.

STANOWISKA

Praca w call center

Warto przy tym nadmienić, że contact center to nie tylko konsultant obsługi klienta. W Euro Call Center poszukiwane są także osoby na poniższe stanowiska.

shape 19 1

Trener

Odpowiadający za podniesienie efektywności i satysfakcji z pracy, osoby łączące metody z pogranicza różnych nauk celem podniesienia jakości pracy.

shape 19 1

Koordynator zespołu

Team leader odpowiadający za grupy konsultantów call center, służący wsparciem i pomocą oraz rozwiązywaniem bieżących problemów.

shape 19 1

Szkoleniowiec

Zadaniem którego jest przygotowanie pozostałych pracowników call center do wykonywania pracy na jak najwyższym poziomie merytorycznym.

shape 19 1

Specjalista IT

Dbający o obsługę infrastruktury i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań ułatwiających kontakt z klientem i wykonywaną przez telemarketerów pracę.

shape 19 1

Specjalista marketingu

Z zadaniami polegającymi na wsparciu konsultantów i odpowiedzialny za reklamę produktu, usługi i innych prowadzonych przez contact center działań.

shape 19 1

Pracownik administracyjny

Z obowiązkami polegającymi na prawidłowym funkcjonowaniu contact center jako firmy

Wyślj CV

Chcesz zacząć z nam współpracować? Skorzystaj z naszego formularza i wyślij nam swoje CV!