Kim jest konsultant telefoniczny?

Konsultant telefoniczny, znany także jako pracownik call center to stosunkowo młode stanowisko na polskim rynku pracy. Pojawiło się wraz z przemianami ustrojowymi i uwolnieniem gospodarki rynkowej, a rozpowszechniło się wraz z powstawaniem i rozbudową sieci komórkowych. Nie jest to jednak...

Usługi firm telefonicznych call center

Zewnętrzne usługi call center to doskonałe rozwiązanie dla firm. Zwłaszcza dla tych, których podstawowym działalnością jest sprzedaż towarów i usług na dużą skalę. Od tych bowiem przedsiębiorstw konsumenci oczekują wygodnego i szybkiego kontaktu. Wynika to z konieczności pomocy, obsługi klienta...

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych dla firm przez call center

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych dla firm to jeden z trudniejszych procesów, z jakimi przychodzi się mierzyć przedsiębiorstwom. Wynika to najczęściej z braku dostatecznych możliwości. Generowanie leadów to przede wszystkim rozszerzenie bazy klientów. To także zapoznanie rynku z innowacyjnym produktem. Najważniejszym etapem...

Trudny klient — kto to taki?

Trudny klient na call center, czy w urzędzie to postać spędzająca sen z powiek pracownikom. Wiele osób drży na samą myśl o obsłudze takiej persony. Trudno bowiem przewidzieć jego reakcje i zachowanie. Od samego początku wiadomo tylko jedno — będą...